1.   W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
  2.   Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie i tematyce?
  3.   Jak dokonać zamówienia na więcej niż jeden produkt?
  4.   Jakie są formy płatności za zamówienie?
  5.   Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
  6.   Czym różnią się od siebie fototapeta i naklejka?
  7.   W jaki sposób pakowane są i wysyłane gotowe produkty?
  8.   Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
  9.   Czy propozycje obrazów w galerii są zawsze te same?
  10.   Czy w formularzu zamówienia muszę wypełnić wszystkie dane?
  11.   Co mi daje założenie konta?
  12.   Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?
  13.   Czy mogę zaznaczyć przesyłkę fototapety, obrazu Pocztą Polską?
  14.   Chcę zadać inne pytanie...

 

 

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie poprzez serwis internetowy aftapety.pl Indywidualne uzgodnienia dotyczące zlecenia omawiane są telefonicznie lub mailowo i potwierdzane mailowo.

 

2. Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie i tematyce?

Galeria serwisu jest bardzo bogata – kilkanaście milionów zdjęć i grafik na pewno pozwoli na znalezienie tego odpowiedniego. Aby ułatwić sobie wyszukiwanie zdjęć o określonej tematyce i motywie można wysegregować zdjęcia poprzez gotowe już kategorie i podkategorie bądź poprzez wpisanie w pole „szukaj” odpowiedniego hasła.

 

3. Jak dokonać zamówienia na więcej niż jeden produkt?

Aby w jednym zamówieniu znalazło się kilka produktów należy po wyborze pierwszej grafiki, wpisaniu przy niej wymiarów, wykadrowaniu i kliknięciu "kup" wybrać kolejne zdjęcie i postępować analogicznie jak z pierwszym do momentu gdy wszystkie zamawiane produkty znajdą się w koszyku z napisem "Zamów".

 

4. Jakie są formy płatności za zamówienie?

Są dwie formy płatności za zamówienie:
• przedpłata w formie przelewu standardowego – dane do wpłaty wysyłane są na adres mailowy wpisany w zamówieniu automatycznie po złożonym zamówieniu
• płatność PayU – bezpośrednio podczas składania zamówienia po wybraniu tej formy płatności.

 

5. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Nie ma możliwości zapłaty kurierowi przy odbiorze.

 

6. Czym różnią się od siebie fototapeta i naklejka?

Fototapeta jest materiałem papierowym i do jej montażu niezbędny jest klej do tapet. Naklejka jest materiałem winylowym samoprzylepnym.

 

7. W jaki sposób pakowane są i wysyłane gotowe produkty?

Przy pakowaniu naszych produktów stosujemy wyjątkowe rozwiązanie, przy którym wydruk nie styka się ze ściankami opakowania. Daje nam to pewność, że nie pojawi się uszkodzenie w trakcie transportu.

 

8. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?

Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po uzgodnieniu ze sprzedającym.

9. Czy propozycje obrazów w galerii są zawsze te same?

Asortyment propozycji obrazów w galerii jest zmienny w zależności od kolekcji, promocji itp. Serwis aftapety.pl zastrzega sobie możliwość w każdym czasie wycofywania i dodawania nowych obrazów w dziale obrazy.

 

10. Czy w formularzu zamówienia muszę wypełnić wszystkie dane?

Aby zamówienie zostało prawidłowo przyjęte, należy wypełnić wszystkie pola oznaczone na końcu gwiazdką. Jedynie numer NIP jest nieobowiązkowy i jego brak będzie skutkował wystawieniem faktury VAT bez wpisania tego numeru. Należy wpisywać poprawne dane uważnie, gdyż ich złe wpisanie może utrudnić realizację zamówienia i tym samym wydłużyć czas realizacji.

 

11. Co mi daje założenie konta?

Założenie konta przy wypełnianiu danych adresowych znacznie ułatwia późniejsze zamówienia - jeśli takowe nastąpią. Dane teleadresowe są wtedy zapisane w bazie danych serwisu i wystarczy się zalogować, aby system zapamiętał te dane przy kolejnym zamówieniu. Aby się zalogować, należy kliknąć przycisk "Logowanie" wpisując swój login i hasło, które nadaliśmy sobie przy rejestracji.

 

12. Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

Aby zamówienie doszło do skutku, Klient musi zaakceptować Regulamin zamówień.

 

13. Czy mogę zaznaczyć przesyłkę fototapety, obrazu Pocztą Polską?

Nie przewidujemy wysyłania fototapety, obrazów Pocztą Polską ze względu na długi czas przesyłki oraz brak kontroli nad jej losem. W trosce o jakość usług i zadowolenie Klientów wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską.

 

 

14. Chcę zadać inne pytanie...

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez wypełnienie formularza, który znajduje się w dziale Kontakt. Również istnieje możliwość wysłania do nas wiadomości e-mail na adres (WPISZ maila!)Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem tel.(NR TELEFONU), czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00.